Drink More Water, come together. Smak naszej społeczności jest wreszcie dostępny! Nasz nowa Edycja Limitowana Microdrinka KOKO PIÑA powstała we współpracy z naszą społecznością - przeczytaj więcej o tym procesie tutaj.
Budowanie silnych relacji z klientami zawsze było jednym z fundamentów waterdrop®. Bez nich nasza firma nie byłaby taka sama - uważamy ich za naszą lojalną społeczność. Dlatego chcemy zadedykować im ten artykuł.
Razem możemy dokonać niemożliwego.
Nic nie jest dla nas ważniejsze niż dobro naszej społeczności. Jesteśmy szczęśliwi, gdy ona jest szczęśliwa. Sugestie, opinie i radość naszych klientów są tym, co nas napędza - a dzięki jej otwartości możemy nadal pomagać w zadbadniu o codzienne nawodnienie.
Witaj w Klubie waterdrop®!
Nasze Kluby na Facebooku mają ponad 130 000 członków na całym świecie. Są one doskonałym miejscem do nawiązywania kontaktów i motywowania ludzi do picia większej ilości wody #DrinkMoreWater. Grupy te pozwalają nam nawiązać bezpośredni kontakt z naszymi klientami: poznać ich i ich życie oraz dowiedzieć się więcej o ich hobby i zainteresowaniach. Uwielbiamy dzielić się najnowszymi wiadomościami lub prezentować nowe produkty w naszych Klubach. W zamian członkowie dzielą się z nami swoją radością, gdy skończą im się zamówienia, dzielą się wskazówkami i sztuczkami dotyczącymi różnych kombinacji Microdrinków lub pokazują swoją kreatywność.
Od świata online do świata offline.
Oprócz nawiązywania kontaktów online, uwielbiamy spotykać się z naszymi klientami. Na przykład w naszych sklepach stacjonarnych.
Cieszymy się, że mamy tak zaangażowaną społeczność, którą razem stworzyliśmy. To podstawa naszej misji, a ich opinie i rady są dla nas niezwykle ważne. Wznieśmy więc toast szklanką wody za Was, naszą niesamowitą społeczność!