0 produktów
Dlaczego KOKO PIÑA?
KOKO PIÑA przypomina o słońcu, wietrze i wszystkim, co związane z latem - odpoczynku, relaksie i chwilach spędzonych z ludźmi, których kochamy. Słodki smak kokosa i lekko kwaśnego ananasa przypomina Ci z każdym łykiem, że najgorętszy okres w roku właśnie nadszedł! Podobnie jak wszystkie nasze smaki, KOKO PIÑA ma swoje motto: “Drink More Water, come together.”
Smak stworzony przez naszą społeczność
Jak wspomnieliśmy wcześniej, KOKO PIÑA została opracowana we współpracy ze społecznością waterdrop®. Daczego i jak do tego doszło? Zacznijmy od powodów.
- Po pierwsze, społeczność, którą zbudowaliśmy wokół marki, jest nam bardzo bliska i ważna. Zadowolenie ich zawsze było jednym z naszych głównych celów (mamy nawet cały zespół, który się tym zajmuje!).
- Smak stworzony przez społeczność był w naszych myślach od dłuższego czasu i był to projekt, o który wielokrotnie nas pytano. I bardzo dobrze, bo...
- Członkowie naszego Klubu są bardzo kreatywni! Niezależnie od tego, czy chodzi o rysunki, spersonalizowane butelki, piosenki czy "wymyślanie" nowych, cyfrowych smaków, wielokrotnie pokazali swój kreatywny talent. Skoro wszystko było na miejscu, pomyśleliśmy, że nadszedł czas, aby urzeczywistnić to marzenie - ręka w rękę z naszą społecznością.
Krok 1: Jakie mamy opcje?
Aby poznać preferencje naszej społeczności dotyczące składników, przeanalizowaliśmy ich pomysły/sugestie smakowe, a następnie przekazaliśmy te informacje naszemu zespołowi produkcyjnemu, aby sprawdzić dostępność tych składników w postaci proszku/ekstraktu.
Krok 2: Wybór smaków
Z pomocą naszego zespołu stworzyliśmy listę około 20 składników i voila! Nadszedł czas, aby ujawnić projekt naszej społeczności, aby mogli głosować, które 3 smaki z listy są ich ulubionymi.
Mimo że niektóre kombinacje brzmiały dobrze w teorii, musieliśmy upewnić się, że smakują naprawdę świetnie. Dlatego nasz zespół produkcyjny wkroczył do akcji i wybrał 5 par do ostatecznego głosowania.
Kokos i ananas były oczywistym wyborem!
Krok 3: Degustacja
Po opracowaniu kilku receptur projekt zaczął nabierać kształtów na naszych oczach - pojawiły się pierwsze kostki! Jak zwykle, wśród pierwszych królików doświadczalnych znaleźli się nasi pracownicy, którzy przetestowali kilka wersji smakowych, aby ocenić, która z nich jest najlepsza - ale tym razem nie byli sami. Zorganizowaliśmy dni testów smakowych w naszych sklepach stacjonarnych, aby umożliwić naszej społeczności przetestowanie smaku. Zostali oni poproszeni o ocenę koloru, intensywności i smaku. Dzięki ich pomocy, na tym ważnym etapie, byliśmy w stanie stworzyć ostateczną wersję smaku (którego nazwy jeszcze nie znaliśmy!).
Krok 4: Design
W tej fazie chcieliśmy osiągnąć dwa cele: 1) określić nastrój smaku, tj. jakie uczucia/emocje powinien wywoływać, oraz 2) zaprojektować opakowanie. Po raz kolejny nasza społeczność była po naszej stronie przez cały proces. Nasz zespół projektowy był w stanie w pełni wykorzystać sugestie i moodboardy od naszej społeczności. Rezultat? Smak, który doskonale oddaje istotę lata w tropikalnym raju.
Krok 5: Nazwa
Teraz, gdy znaliśmy już wygląd i sam smak, ostatnią rzeczą, jakiej potrzebowaliśmy, była nazwa. Stworzyliśmy ankietę z trzema opcjami: KOKO PIÑA, HONUA ("świat" po hawajsku) i WAIMEA (nazwa hawajskiej plaży). KOKO PIÑA była zdecydowanym zwycięzcą tego głosowania. Nasz smak był już gotowy!
Cały ten proces twórczy przypomniał nam, jak ważna jest dla nas nasza społeczność i jesteśmy bardzo wdzięczni za ich wsparcie. Teraz, gdy KOKO PIÑA jest już gotowa, mamy nadzieję, że jej picie sprawi Ci tyle samo radości, co nam jej tworzenie.