Witaj, KOKO PIÑA!

Poznaj KOKO PIÑA! Najnowszy dodatek do naszej rodziny waterdrop® (tylko na chwilę!). Smak, który jest nie tylko pyszny - obrazuje również naszą miłość do społeczności waterdrop®. KOKO PIÑA to pierwszy smak społeczności. Co to oznacza? Czytaj dalej, aby odkryć sekret naszego nowego smaku.

Dlaczego KOKO PIÑA?

KOKO PIÑA przypomina o słońcu, wietrze i wszystkim, co związane z latem - odpoczynku, relaksie i chwilach spędzonych z ludźmi, których kochamy. Słodki smak kokosa i lekko kwaśnego ananasa przypomina Ci z każdym łykiem, że najgorętszy okres w roku właśnie nadszedł! Podobnie jak wszystkie nasze smaki, KOKO PIÑA ma swoje motto: “Drink More Water, come together.”

Smak stworzony przez naszą społeczność

Jak wspomnieliśmy wcześniej, KOKO PIÑA została opracowana we współpracy ze społecznością waterdrop®. Daczego i jak do tego doszło? Zacznijmy od powodów.

- Po pierwsze, społeczność, którą zbudowaliśmy wokół marki, jest nam bardzo bliska i ważna. Zadowolenie ich zawsze było jednym z naszych głównych celów (mamy nawet cały zespół, który się tym zajmuje!).

- Smak stworzony przez społeczność był w naszych myślach od dłuższego czasu i był to projekt, o który wielokrotnie nas pytano. I bardzo dobrze, bo...

- Członkowie naszego Klubu są bardzo kreatywni! Niezależnie od tego, czy chodzi o rysunki, spersonalizowane butelki, piosenki czy "wymyślanie" nowych, cyfrowych smaków, wielokrotnie pokazali swój kreatywny talent. Skoro wszystko było na miejscu, pomyśleliśmy, że nadszedł czas, aby urzeczywistnić to marzenie - ręka w rękę z naszą społecznością.

Jak: Proces twórczy

Krok 1: Jakie mamy opcje?

Aby poznać preferencje naszej społeczności dotyczące składników, przeanalizowaliśmy ich pomysły/sugestie smakowe, a następnie przekazaliśmy te informacje naszemu zespołowi produkcyjnemu, aby sprawdzić dostępność tych składników w postaci proszku/ekstraktu.

Krok 2: Wybór smaków

Z pomocą naszego zespołu stworzyliśmy listę około 20 składników i voila! Nadszedł czas, aby ujawnić projekt naszej społeczności, aby mogli głosować, które 3 smaki z listy są ich ulubionymi.

Mimo że niektóre kombinacje brzmiały dobrze w teorii, musieliśmy upewnić się, że smakują naprawdę świetnie. Dlatego nasz zespół produkcyjny wkroczył do akcji i wybrał 5 par do ostatecznego głosowania.

Kokos i ananas były oczywistym wyborem!

Krok 3: Degustacja

Po opracowaniu kilku receptur projekt zaczął nabierać kształtów na naszych oczach - pojawiły się pierwsze kostki! Jak zwykle, wśród pierwszych królików doświadczalnych znaleźli się nasi pracownicy, którzy przetestowali kilka wersji smakowych, aby ocenić, która z nich jest najlepsza - ale tym razem nie byli sami. Zorganizowaliśmy dni testów smakowych w naszych sklepach stacjonarnych, aby umożliwić naszej społeczności przetestowanie smaku. Zostali oni poproszeni o ocenę koloru, intensywności i smaku. Dzięki ich pomocy, na tym ważnym etapie, byliśmy w stanie stworzyć ostateczną wersję smaku (którego nazwy jeszcze nie znaliśmy!).

Krok 4: Design

W tej fazie chcieliśmy osiągnąć dwa cele: 1) określić nastrój smaku, tj. jakie uczucia/emocje powinien wywoływać, oraz 2) zaprojektować opakowanie. Po raz kolejny nasza społeczność była po naszej stronie przez cały proces. Nasz zespół projektowy był w stanie w pełni wykorzystać sugestie i moodboardy od naszej społeczności. Rezultat? Smak, który doskonale oddaje istotę lata w tropikalnym raju.

Krok 5: Nazwa

Teraz, gdy znaliśmy już wygląd i sam smak, ostatnią rzeczą, jakiej potrzebowaliśmy, była nazwa. Stworzyliśmy ankietę z trzema opcjami: KOKO PIÑA, HONUA ("świat" po hawajsku) i WAIMEA (nazwa hawajskiej plaży). KOKO PIÑA była zdecydowanym zwycięzcą tego głosowania. Nasz smak był już gotowy!

Krok 6: Akcesoria

Czym byłby smak waterdrop® bez pasujących do niego dodatków? Po raz kolejny wzięliśmy pod uwagę życzenia naszej społeczności i wybraliśmy ręcznik plażowy i wachlarz - aby nasza społeczność mogła zabrać ze sobą kawałek nas na spacer po mieście lub na plażę. Jako bonus zaprojektowaliśmy książkę z przepisami na mocktaile - niezbędną podczas organizowania letnich przyjęć.

Cały ten proces twórczy przypomniał nam, jak ważna jest dla nas nasza społeczność i jesteśmy bardzo wdzięczni za ich wsparcie. Teraz, gdy KOKO PIÑA jest już gotowa, mamy nadzieję, że jej picie sprawi Ci tyle samo radości, co nam jej tworzenie.