Mamy wiadomości...
Dołącza do nas nasz nowy ambasador i inwestor, Novak Djokovic, jeden z najbardziej szanowanych i utytułowanych tenisistów na świecie.
O co chodzi w tym całym zamieszaniu? Waterdrop® kontynuuje swoją misję zmieniania przemysłu napojowego. Postanowiliśmy zwiększyć świadomość negatywnego wpływu niezdrowych, słodzonych napojów w plastikowych butelkach - teraz nie jesteśmy osamotnieni w naszej wizji. Novak Djokovic podziela naszą pasję do zmian i dzięki swojemu wyjątkowemu doświadczeniu wspiera waterdrop®, by wywierać jeszcze większy wpływ.
"Bycie sportowcem nie zależy tylko od talentu i treningu, ale także od wyborów, jakich dokonujesz w stosunku do swojego ciała". mówi Novak Djokovic. "Zdrowy styl życia nieodłącznie wiąże się z odpowiednim nawodnieniem, bez uszczerbku dla środowiska. Wierzę, że razem możemy dokonać prawdziwej zmiany i pozbyć się wszystkich plastikowych butelek na turniejach".
Jesteśmy szczególnie dumni z tego, że logo waterdrop® pojawi się na rękawie Nolego podczas Australian Open w 2023 roku - i na wszystkich innych turniejach.
Dlaczego waterdrop®?
Od 2016 roku waterdrop® idzie pod prąd tradycyjnej branży napojowej, wprowadzając Microdrinki i tworząc globalną platformę nawadniania. waterdrop®, którego misją jest zachęcanie ludzi do picia większej ilości wody, angażuje się w działania proekologiczne i zrównoważone; redukuje opakowania i CO2, transportując tylko esencję napoju. Niedawno waterdrop® wszedł na rynek napojów dla sportowców z Microlyte: kostką bez cukru, która koncentruje się głównie na regeneracji podczas uprawiania sportu. Microlyte jest dostępny w trzech smakach i zawiera pięć elektrolitów, dziewięć witamin i cynk. Podobnie jak cała oferta waterdrop®, Microlyte ma na celu wyeliminowanie odpadów w butelkach dzięki wygodnej, rozpuszczalnej formie.
Teraz, po wprowadzeniu Microlyte, waterdrop® może nawadniać Cię wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz - podczas i po uprawianiu sportu. Dlatego też entuzjastycznie wspiera amerykańskich tenisistów Danielle Collins i Taylora Fritza jako oddanych ambasadorów marki. Wspólnie z nimi pracuje nad tym, by turnieje ATP stały się wydarzeniami wolnymi od plastikowych butelek - poprzez wprowadzenie innowacyjnych ławeczek do picia.
"Jestem dumny, że mogę powitać kogoś o tak niezachwianym duchu mistrza i sile ducha" - mówi dyrektor generalny i założyciel waterdrop® Martin Murray. "Novak jest naprawdę zaangażowany w sprawy naszej planety i doskonale rozumie, jak ważne jest nawodnienie. Jego zaangażowanie w zdrowy i zrównoważony tryb życia doskonale współgra z naszą misją. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu Novaka Djokovica możemy mieć realny wpływ i głęboko wstrząsnąć (i zmienić) branżą napojów."
Kto jest gotowy, by dołączyć do ruchu waterdrop® i pomóc zmienić planetę? Pamiętaj, że co minutę na świecie kupuje się milion plastikowych butelek, a według organizacji Plastic Pollution Coalition 91 % plastiku nie jest poddawane recyklingowi. Nie możemy się doczekać współpracy z Novakiem Djokovicem, by stworzyć lepsze jutro.