Czas dostawy

Standardowy czas dostawy wynosi 3–6 dni roboczych. Gdy Twoje zamówienie zostanie spakowane, otrzymasz e-mail z numerem do śledzenia przesyłki kurierskiej, a następnie fakturę. Szacowany czas dostawy podany jest również na stronie każdego produktu.

 

Przez pomyłkę podałem/am zły adres – czy mogę go zmienić?

Adres można zmienić w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia - wystarczy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Po tym czasie zmiany należy już dokonywać bezpośrednio u firmy kurierskiej.

 

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Możesz anulować zamówienie w ciągu 15 minut od jego złożenia - wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo lub telefonicznie. Po tym czasie anulowanie nie będzie już możliwe.

 

Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia niestety nie ma już możliwości jego zmiany. Jeśli chcesz dodać produkty, najlepiej będzie złożyć nowe zamówienie.

 

Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia

Jeśli nie dotarło do Ciebie potwierdzenie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - chętnie sprawdzimy, co się stało.

 

Ponowne wysłanie zamówienia

Nie ma możliwości ponownego wysłania zwróconego zamówienia. Gdy paczka do nas wróci, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a kwota zostanie Ci zwrócona - najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

Opcje płatności i dostawy

Wysyłamy zamówienia za pośrednictwem DHL, GLS i InPost.
Dostępne metody płatności:
• BLIK (Przelewy24)
• przelew online (Przelewy24)
• karta płatnicza (GoPay, Przelewy24)
• PayPal
• za pobraniem (DHL, opłata 3 zł)

Darmowa dostawa jest od 190 zł – aktualny próg zawsze znajdziesz przy każdym produkcie.

Powrót do przeglądu