Punkty odbioru przesyłek
Nie wysyłamy zamówień bezpośrednio do punktów odbioru GLS ani DHL. Po nadaniu paczki możesz jednak zmienić sposób doręczenia, klikając link w e-mailu z numerem śledzenia.
Jeśli chcesz odebrać przesyłkę od razu w punkcie odbioru, wybierz InPost podczas składania zamówienia.
Opcje płatności i dostawy
Wysyłamy zamówienia za pośrednictwem DHL, GLS i InPost.
Dostępne metody płatności:
• BLIK (Przelewy24)
• przelew online (Przelewy24)
• karta płatnicza (GoPay, Przelewy24)
• PayPal
• za pobraniem (DHL, opłata 3 zł)
Darmowa dostawa jest od 190 zł – aktualny próg zawsze znajdziesz przy każdym produkcie.
Czas dostawy
Standardowy czas dostawy wynosi 3–6 dni roboczych. Gdy Twoje zamówienie zostanie spakowane, otrzymasz e-mail z numerem do śledzenia przesyłki kurierskiej, a następnie fakturę. Szacowany czas dostawy podany jest również na stronie każdego produktu.
Ponowne wysłanie zamówienia
Nie ma możliwości ponownego wysłania zwróconego zamówienia. Gdy paczka do nas wróci, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a kwota zostanie Ci zwrócona - najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.