Reklamacje

Jeśli masz jakikolwiek problem z produktem, napisz do nas e-mail. Dołącz numer zamówienia lub paragon oraz zdjęcia albo krótki film pokazujący problem. Nasz zespół poinformuje Cię, co dalej.

 

Moje zamówienie było uszkodzone / niekompletne – co mogę zrobić?

Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone lub niekompletne, napisz do nas e-mail i załącz zdjęcia wszystkiego, co otrzymałeś(-aś), w tym widoczne uszkodzenia. Koniecznie dołącz też zdjęcie opakowania wysyłkowego z kodem QR znajdującym się w rogu pudełka – pomoże nam to szybciej znaleźć rozwiązanie.

 

Jak zwrócić produkty?

Możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna.

Zwrot możesz wysłać na adres:
Waterdrop CEE s.r.o., Sekaninova 869/3, 614 00 Brno.

Skorzystaj z dowolnej firmy kurierskiej – nie zapewniamy etykiety zwrotnej.
Nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.

 

Czy mogę zwrócić produkt i wymienić go na inny?

Obecnie nie oferujemy możliwości bezpośredniej wymiany. Po zwrocie produktu otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy – dzięki temu możesz swobodnie złożyć nowe zamówienie na wybrany produkt.

 

Czy mogę zwrócić otwarte opakowanie?

Niestety nie. Produkty waterdrop® są traktowane jako artykuły spożywcze, dlatego ze względów higienicznych możemy przyjąć wyłącznie nieotwarte opakowania.

 

Gdzie znajdę formularz do złożenia reklamacji?

Formularz do złożenia reklamacji znajdziesz tutaj.

 

Gdzie znajdę formularz odstąpienia od umowy kupna?

Formularz odstąpienia od umowy kupna znajdziesz tutaj.

 

Powrót do przeglądu