Zwrot pustych kapsułek

Puste kapsułki możesz zostawić w dowolnym sklepie stacjonarnym waterdrop®, lub wysłać pocztą pod adres:
Waterdrop CEE s.r.o., Sekaninova 869/3, 614 00 Brno.

Do paczki dołącz kartkę z adresem e-mail i liczbą kapsułek.
Za każdą kapsułkę przyznajemy 6 punktów.
Nie musisz oddawać opakowań – wystarczą same kapsułki.

 

Przyznawanie punktów za zamówienie

Punkty w programie lojalnościowym są przyznawane w ciągu 10 dni od zaksięgowania płatności za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem, termin liczy się od momentu otrzymania środków od firmy kurierskiej – w takim przypadku przyznanie punktów może potrwać nawet do 30 dni od daty złożenia zamówienia.

 

Ważność punktów

Punkty są ważne przez 12 miesięcy od daty ostatniego opłaconego zamówienia. Każde kolejne opłacone zamówienie przedłuża ważność wszystkich punktów o następne 12 miesięcy.

 

Co zrobić, gdy punkty wygasły

Jeśli Twoje punkty wygasły, to najprawdopodobniej przez ostatnie 12 miesięcy nie złożyłeś/aś żadnego opłaconego zamówienia.

Napisz do nas maila, a przywrócimy Ci punkty w ciągu 48 godzin – żebyś znów mógł/mogła z nich korzystać.
Więcej o zasadach działania Klubu znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Wykorzystanie punktów

Punkty można wykorzystać wyłącznie w naszym sklepie internetowym. Każda nagroda może zostać zrealizowana tylko raz, a w koszyku musi znajdować się przynajmniej jeden produkt zakupiony za gotówkę.

 

Problem z rejestracją do Klubu

Masz problem z rejestracją do Klubu? Najpierw spróbuj ponownie w trybie incognito lub w innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

Powrót do przeglądu