Jak możemy Ci pomóc?
Znajdź odpowiedź
W jakich krajach dostępna jest aplikacja?
Czy moje dane zostaną utracone, jeśli odinstaluję aplikację?
Jaka jest różnica między poziomami a odznakami?
Jak mogę zmienić swoje dane osobowe?
Jak obliczany jest mój dzienny cel nawodnienia?
Jak mogę spersonalizować mój dzienny cel nawodnienia?
Jak mogę aktywować integrację z Apple Health?
Czym są miesięczne raporty w aplikacji waterdrop® Hydration?
Dlaczego nie otrzymuję miesięcznego raportu?
Czego dokładnie dotyczy wykres "Średni czas nawodnienia"?
Które napoje należą do grupy napojów bezalkoholowych?
Z jakimi telefonami i wersjami oprogramowania jest kompatybilna aplikacja?
Czy mogę korzystać z tego samego konta na kilku urządzeniach jednocześnie?
Jak mogę ustawić przypomnienia o nawodnieniu?
Jak mogę dodać napoje lub zmienić wcześniej wprowadzone napoje?
Mam zdobyty poziom lub odznakę, ale nie widzę punktów na moim koncie, co mogę zrobić?
Gdzie mogę sprawdzić aktualną wersję aplikacji?
Ile kawy lub alkoholu należy spożyć, aby aktywować opcję "Napoje odwadniające organizm"?
Kiedy otrzymam miesięczny raport?
Czy raporty za poprzednie miesiące będą gdzieś przechowywane?
Czym jest tabela "Modyfikatory stylu życia"?
Jak mogę zdobywać punkty za pomocą aplikacji waterdrop® Hydration?