W jakich krajach dostępna jest aplikacja?
Nasza aplikacja waterdrop® Hydration jest obecnie dostępna w następujących krajach: Australia, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Nowa Zelandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.
Czy moje dane zostaną utracone, jeśli odinstaluję aplikację?
Nie. Twoje dane pozostają zapisane w aplikacji waterdrop® Hydration i można je odzyskać po ponownym zalogowaniu, nawet jeśli korzystasz z innego urządzenia. Pamiętaj, aby zawsze logować się przy użyciu tej samej nazwy użytkownika i wybierając ten sam kraj w celu odzyskania danych.
Jaka jest różnica między poziomami a odznakami?
Poziomy są oparte na liczbie dni, w których zakończyłeś dzień z pełnym nawodnieniem. Odznaki są oparte na konkretnych wyzwaniach, takich jak picie określonych smaków kostek waterdrop®. Na przykład, jeśli wypijesz 100 litrów LOVE, otrzymasz odznakę "Romantyk".
Jak mogę zmienić swoje dane osobowe?
Zawsze możesz zmienić swoje dane osobowe wprowadzone po pierwszym zalogowaniu.
Aby to zrobić, przejdź do "Ustawień" i kliknij "Mój profil". Tam możesz zmienić imię, wagę, datę urodzenia i płeć.
Jak obliczany jest mój dzienny cel nawodnienia?
Twój dzienny cel nawodnienia jest obliczany na podstawie informacji wprowadzonych po zalogowaniu (wiek i waga), ale możesz spersonalizować tę wartość, przechodząc do "Ustawień", a następnie "Ogólne", jak pokazano na tym FILMIE.
Istnieją również czynniki związane ze stylem życia, które wpływają na Twój cel, takie jak uprawianie sportu i przebywanie w miejscach o wyższych temperaturach niż te, do których jesteś przyzwyczajony.
Jak mogę spersonalizować mój dzienny cel nawodnienia?
Możesz łatwo spersonalizować swój dzienny cel nawodnienia w Ustawieniach.
Kliknij "Ustawienia", a następnie "Ogólne". Tam możesz wprowadzić swój spersonalizowany dzienny cel.
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, zapoznaj się z naszym FILMEM.
Jak mogę aktywować integrację z Apple Health?
Niedawno zintegrowaliśmy naszą aplikację z Apple Health! Oznacza to, że możesz sprawdzić spożycie wody wprowadzone w aplikacji bezpośrednio w Apple Health. Ponadto Twój cel nawodnienia w naszej aplikacji jest dostosowywany odpowiednio do Twojej aktywności sportowej w Apple Health. Aby aktywować integrację, otwórz aplikację waterdrop® i przejdź do "Ustawień", kliknij "Integracje", a następnie kliknij na przycisk "APPLE HEALTH".
Czym są miesięczne raporty w aplikacji waterdrop® Hydration?
Jest to 4-stronicowy raport o twoich postępach za ostatni miesiąc; Obejmuje on twoje postępy w nawodnieniu, statystyki dotyczące rodzajów napojów, a także spostrzeżenia dotyczące waterdrop®. Ponadto znajdziesz w nim wskazówki dotyczące nawodnienia oraz informacje o trofeach i odznakach.
Dlaczego nie otrzymuję miesięcznego raportu?
Prawdopodobnie nie wprowadzono żadnych napojów w danym miesiącu. Jeśli uważasz, że powinieneś/aś otrzymać raport, nie wahaj się z nami skontaktować.
Czego dokładnie dotyczy wykres "Średni czas nawodnienia"?
Pokazuje, jaką ilość płynów spożywasz o każdej porze dnia i pozwala stwierdzić, kiedy należy pić więcej.
Które napoje należą do grupy napojów bezalkoholowych?
Wszystkie rodzaje napojów z wyjątkiem wody, kawy i napojów alkoholowych (m.in. napoje bezalkoholowe, herbata, napoje energetyczne).
Z jakimi telefonami i wersjami oprogramowania jest kompatybilna aplikacja?
Aplikacja waterdrop® Hydration jest kompatybilna zarówno z systemem iOS, jak i Android. Użytkownicy systemu iOS mogą ją pobrać na iPhone'a lub iPoda Touch z systemem iOS 14 lub nowszym.
Użytkownicy Androida mogą pobrać aplikację na smartfona, który obsługuje system Android w wersji 8 lub nowszej.
Niestety aplikacja waterdrop® Hydration nie jest obecnie zoptymalizowana pod kątem tabletów lub oprogramowania innego niż Android lub iOS.
Czy mogę korzystać z tego samego konta na kilku urządzeniach jednocześnie?
Celem aplikacji waterdrop® Hydration jest mierzenie twoich osobistych postępów w nawodnieniu, więc używaj jej tylko na swoim głównym urządzeniu.
Jeśli zalogujesz się na innym urządzeniu, zostaniesz wylogowany z tego, na którym byłeś zalogowany.
Jak mogę ustawić przypomnienia o nawodnieniu?
Możesz ustawić przypomnienia w sekcji "Ustawienia", klikając "Ogólne", a następnie włączając "Powiadomienia o nawodnieniu". Następnie pojawi się możliwość ustawienia częstotliwość i czasu, w którym chcesz otrzymywać przypomnienia o piciu większej ilości wody!
Jak mogę dodać napoje lub zmienić wcześniej wprowadzone napoje?
Dodawanie nowych napojów lub modyfikowanie wcześniej wprowadzonych w aplikacji jest bardzo proste. Możesz zobaczyć, jak to zrobić w tym FILMIE lub wykonując poniższe kroki. Aby dodać nowy napój, wykonaj następujące kroki:
1. Przejdź do zakładki "Napoje" i naciśnij przycisk "Dodaj napój";
2. Wybierz rodzaj napoju, ilość i wprowadź godzinę;
3. Naciśnij przycisk ''Dodaj napój''.
Jeśli chcesz zmienić wcześniej wprowadzony napój, wykonaj następujące czynności:
1. Przejdź do ''Dziennika'' w górnej części aplikacji;
2. Wybierz napój, który chcesz zmodyfikować, klikając trzy pionowe kropki;
3. Kliknij przycisk ''Edytuj napój'';
4. Zmodyfikuj dowolną ilość danych (rodzaj napoju, ilość lub czas) i naciśnij przycisk "Edytuj napój".
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub pomocy, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością Ci pomożemy!
Mam zdobyty poziom lub odznakę, ale nie widzę punktów na moim koncie, co mogę zrobić?
Nie martw się! Punkty nie zawsze są natychmiast dodawane do Twojego konta. Może to potrwać do 2 dni i zależy od połączenia między Twoją aplikacją a naszymi serwerami. Jeśli Twoje punkty nie pojawią się w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością przyjrzymy się temu bliżej!
Gdzie mogę sprawdzić aktualną wersję aplikacji?
Aby sprawdzić aktualną wersję aplikacji zainstalowanej na telefonie, otwórz aplikację i przejdź do "Ustawień", a następnie "O aplikacji".
Wersję aplikacji (i wersję LUCY® Smart Cap) znajdziesz pod naszym logo waterdrop®.
Ile kawy lub alkoholu należy spożyć, aby aktywować opcję "Napoje odwadniające organizm"?
Różne napoje mają różny wpływ na twój organizm, co z kolei wpływa na to, w jaki sposób działają one na twój cel nawodnienia.
Na przykład, jeśli wypijesz espresso, nie przybliży Cię ono do osiągnięcia celu nawodnienia, ponieważ w rzeczywistości nie nawadnia, ale woda tak. Jeśli chodzi o alkohol, ponieważ jest on środkiem moczopędnym, będziesz musiał/a pić więcej wody, aby zrekompensować jego odwadniające działanie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami.
Kiedy otrzymam miesięczny raport?
Zawsze w pierwszym tygodniu następnego miesiąca za miesiąc, który właśnie się zakończył.
Czy raporty za poprzednie miesiące będą gdzieś przechowywane?
Tak, znajdziesz je na swoim koncie w aplikacji przez okres do 1 roku.
Czym jest tabela "Modyfikatory stylu życia"?
Daje przegląd tego, kiedy modyfikatory stylu życia zostały aktywowane w ciągu miesiąca.
Jak mogę zdobywać punkty za pomocą aplikacji waterdrop® Hydration?
Regularnie śledząc spożycie płynów, jesteś już na dobrej drodze do zdobywania punktów w Klubie waterdrop®. Istnieją dwa sposoby zdobywania punktów za pomocą naszej aplikacji: - Po pierwsze, możesz zbierać punkty za każdym razem, gdy osiągniesz nowy poziom nawodnienia. - Po drugie, za każdą zdobytą odznakę automatycznie otrzymujesz punkty.